Η Audi εγκαινιάζει νέες πρακτικές στα economics του MotoGP


Η ήδη οκτώ ετών συνεργασία του Dovi με την Ducati έλαβε τέλος, κατόπιν της σημερινής πρωινής έκτακτης σύσκεψης των δύο πλευρών.

Αιτία: για το εργοστάσιο «τα φράγκα», για τον Andrea η αξιοπρέπεια…

Η οικονομική κρίση που προκάλεσε η εκ του κορωνοϊού εκπορευόμενη πανδημία ανάγκασε την ιδιοκτήτρια εταιρεία (Audi) να αναθεωρήσει (προς τα κάτω) το budget για το MotoGP.

Δεδομένου ότι περικοπές στο R&D απαγορεύονται όταν την ομάδα «τρέχει» ο πολυμήχανος Dall’Igna, τις επιπτώσεις «λούζονται» οι αναβάτες. Οι αναταράξεις είχαν διαφανεί από την άνοιξη όταν η πλευρά Dovi δεν δεχόταν να μειωθεί η αμοιβή του από μερικά εκατομμύρια σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ…

Τούτων δοθέντων, ο manager του ιταλού αναβάτη Simone Battistella συνάντησε το πρωί τους ιθύνοντες της ομάδας και τους διεμήνυσε ότι ο Andrea Dovizioso δεν προτίθεται να συνεργαστεί με την Ducati τα επόμενα χρόνια…

«Προς το παρόν επιθυμεί να εστιάσει την προσοχή του στους επόμενους αγώνες και στο πρωτάθλημα και ας πούμε ότι δεν αισθανόμαστε πως οι συνθήκες είναι οι κατάλληλες για να συνεχίσουμε την συνεργασία μας στο μέλλον», δήλωσε ο Battistella και συμπλήρωσε:
«Ο Andrea προτίθεται φυσικά να συνεχίσει στο MotoGP εάν βεβαίως παρουσιαστεί κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση»

Όλοι κοιτούν λοξά την Aprilia, όμως μόλις χθες ο Rivola δήλωσε πεισματικά πως θα περιμένει την απόφαση της ανώτατης δικαστικής αρχής για τον Iannone τον Οκτώβριο (για την γνωστή υπόθεση του εικαζόμενου ντοπαρίσματος του ιταλού αναβάτη, για την οποίαν έχει ήδη ιατρικώς δικαιωθεί)…

Ο Andrea ενετάχθη στην ομάδα της Ducati το 2013, κουβάλησε κυριολεκτικά στους ώμους του τα αλληλοσυγκρουόμενα προγράμματα εξέλιξης των κατά καιρούς «κεφαλών» του εργοστασίου, από το 2016 έως σήμερα έχει νικήσει σε 13 αγώνες και κατετάγη δεύτερος στην βαθμολογία τα τελευταία τρία χρόνια (2017 – 2019).

Προς το παρόν οι «κόκκινοι» παραμένουν σιωπηλοί, δεδομένου του αιφνιδιασμού.

Andrea Dovizioso…
Κύριος ήλθε, Κύριος φεύγει…
Με κεφαλαίο Κ.-