...και ο Zarco σώζει την τιμή της Ducati...


Απόσπασμα αυτών που έγραφα για τις ελεύθερες δοκιμές στην Τσεχία στην προηγούμενη ανάρτηση:

«Καθόλου ευχαριστημένος είναι ο Gigi Dall’Igna…
Ένας από τους σπουδαιότερους μηχανικούς – σχεδιαστές της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας πήρε στα χέρια του μια προβληματική Ducati και την μετέτρεψε σε όπλο μοναδικό.
Η συνήθης πολυκοσμία στην κεφαλή της Corse, οι αντικρουόμενες απόψεις και η ενίοτε επικρατούσα τρικυμία εν κρανίω των ιθυνόντων σε περιόδους μεταγραφών έχει καταδικάσει το εργοστάσιο σε μόνιμο δεύτερο.
Επίμαχο σημείο τριβής: το κόστος.
Η Audi τράβηξε την πρίζα και οι αναβάτες θα πρέπει να το υποστούν. Από τον χορό των εκατομμυρίων των προηγούμενων ετών μετακύλυσαν το κόστος σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες.
Ένα αποκαλυπτικό άρθρο της Gazetta Dello Sport καταγράφει την ασυνέχεια λόγων και έργων των στελεχών της διοίκησης των κόκκινων, αλλά και των επιλογών που προηγήθηκαν και ταλαιπωρούν το «σήμερα»…
Οι παλινωδίες, οι καθυστερήσεις, η έλλειψη τόλμης σε αποφάσεις και τα … 12 εκατομμύρια ευρώ που ακόμη «γλεντάει» ο Jorge συμπληρώνουν την εικόνα του παράδοξου: αγωνιστική ομάδα που διαθέτει το όπλο και δεν υπάρχει κάποιος να τραβήξει την σκανδάλη.
Η περίπτωση Dovi αποτελεί το ζωντανό παράδειγμα. Ακόμη και εάν επιτύχει φέτος είναι εξαιρετικά αμφίβολο εάν θα παραμείνει».

Η συνέχεια στις κατατακτήριες και τα αποτελέσματά τους εκθέτουν ακόμη περισσότερο τους «κόκκινους».

Ένας αναβάτης που λοιδορήθηκε επειδή δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει τους ρυθμούς της ΚΤΜ (με την τιμιότητα και το ήθος που τον διακρίνει παραιτήθηκε), φέτος αντικατέστησε τον σχεδόν πάντα τελευταίο Karel Abraham στην Avintia (ο οποίος πλήρωνε για την θέση του) και βάλθηκε να μάθει την GP19 από την αρχή.

11η θέση στον πρώτο γύρο, 9η στον δεύτερο και τώρα στην Τσεχία κατακτά την pole position. Λόγια μετρημένα στις πρώτες δηλώσεις, «μου λείπουν ακόμη πολλά στοιχεία», «ο καλός ρυθμός αγώνα ακόμη λείπει, αλλά προσπαθώ» κλπ. κλπ.

Το επόμενο Ducati (Petrucci) ήταν στην όγδοη θέση και ακολούθησαν Miller (14ος), Rabat (15ος) και Dovi (18ος)!

Ένα πλήρες ναυάγιο…

Α, ναι,…
...ο γάλλος αναβάτης έχει δύο τεχνικούς του εργοστασίου στην διάθεσή του (έναν μηχανικό και έναν κομπιουτερά)…

Μόλις δύο γαμώτο…

Εύγε Johann!

σ.σ. πρώτη φορά στην ιστορία της μεγάλης κατηγορίας επιτυγάνουν στις κατατακτήριες το 1-2 γάλλοι αναβάτες.