...έως ότου καθαρίσει η πίστα...

Και φυσικά όταν αρχίζει η πίεση όλα αλλάζουν…


Ο Morbidelli δείχνει βράχος, σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από τις περσινές του επιτυχίες...
...Η Aprilia μάλλον έχει ολοκληρώσει το κρίσιμο άλμα (εξ ου και το ραντεβουδάκι με τον Dovi στις 12 Απριλίου) με έναν Aleix ώριμο όσο ποτέ...
...Το άγχος του Miller είναι έκδηλο, τον οδηγεί σε λάθη και ο εκνευρισμός διασπείρεται σε όλα τα μέλη του box. Αδιάψευστος μάρτυρας η κάμερα της Dorna. Αυτή η ομάδα ανέκαθεν είχε το μαγικό ραβδάκι της έντασης...


Οι αναβάτες της Yamaha (και οι τέσσερεις) είναι στην πρώτη δεκάδα και πλαισιώνονται από τα δύο Suzuki, τα δύο εργοστασιακά Ducati, ένα ΚΤΜ (Oliveira) και φυσικά τον Aleix...


Οι συνθήκες των απογευματινών sessions στο Κατάρ δημιουργούν κατά κανόνα απρόβλεπτες εξελίξεις. Άνεμος και άμμος στην πίστα παίζουν με τα νεύρα των αναβατών. Οι υψηλές θερμοκρασίες τους αναγκάζουν σε χρήση των σκληρών γομών, οι οποίες όμως είναι αδύνατον να ανταποκριθούν στις ανάγκες. Ο Piero Taramasso ήταν πολύ γλαφυρός στην περιγραφή του προβλήματος, μιλώντας στον Simon Crafar (συνεργάτη δημοσιογράφο -και πρώην αγωνιζόμενο- του motogp.com).


Η Michelin αποφάσισε για φέτος να ανακατατάξει τα ελαστικά. Κατ’ αρχήν, οι γόμες είναι ακριβώς ίδιες με αυτές των δοκιμών που προηγήθηκαν λίγες ημέρες πριν. Τα περσινά Hard έγιναν φέτος Medium και αντιστοίχως τα περσινά Medium βαφτίστηκαν φέτος Soft. Τα περσινά soft απεσύρθησαν από την κυκλοφορία, ενώ κατασκευάστηκε νέα σειρά Hard. Επίσης προστέθηκε στη γκάμα ένα μπροστινό medium ασύμμετρο. Όπως δήλωσε ο Taramasso, η σκληρή γόμα είναι άχρηστη για τον αγώνα λόγω της υψηλής θερμοκρασιακής της ζώνης λειτουργίας (ο αγώνας είναι βραδινός).
Συνεπώς, μεσαία και μαλακά έχουν τον λόγο, που προφανώς θα δοκιμασθούν διεξοδικά στο FP2 και στο αυριανό FP4. Εκεί θα φανεί και η πραγματική εικόνα μοτοσυκλετών και αγωνιζομένων.
Δεν είναι τυχαίο ότι Zarco, Miller, Pol Espargaro και Bastianini έπεσαν κατά την διάρκεια του σκέλους. Πάει να πει τρία Ducati κι ένα Honda.


Ενδέχεται η εικόνα στο δεύτερο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών να αλλάξει σημαντικά.


Κατά τα άλλα, ο νεοφώτιστος Marini τα είδε όλα με το έντονο chattering της δικής του (παλαιάς) Ducati, ο Vinales «το τερμάτισε» με δεκάδες δοκιμαστικές εκκινήσεις (περσινή αχίλλειος πτέρνα του), η Yamaha παλεύει με το μπροστινό της σύστημα, ο Rivola κρατάει τους τόνους χαμηλά (όπως το ίδιο κάνει και ο Aleix), ενώ για άλλη μια φορά ο Miller παρείχε οδική βοήθεια, αυτή την φορά στον Pol Espargaro (που «έμεινε» από βενζίνη στην εκπνοή των δοκιμών).


Περισσότερα (και ίσως ακριβέστερα) συμπεράσματα μετά το FP2 σε πραγματικές καιρικές συνθήκες αγώνα.

 

 

ΤΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ